måndag 14 juni 2010

Det viktigaste...

...är inte presenter...det viktigaste är att så många som möjligt av er som är bjudna kommer och att det blir en kanonfest!

Självklart är det roligt med presenter med det är betydligt roligare att träffa en massa trevliga vänner och parta loss.

Jag har inte denna fest för att få många paket utan de flesta utav er som är bjudna vet vid det här laget att jag älskar och då menar jag ÄLSKAR att planera och arrangera fester :-) Det är nog bland det roligaste jag vet!

Har man inte möjlighet eller inte vet vad man vill ge i present, kom då som du/ni är med ett glatt humör och sprid glädje för jag har inte plats för en massa "onödiga" prylar.

1 kommentar:

  1. TINA!

    Ser verkligen fram emot din fest.
    Det är alltid ett äventyr som bjuds när du ordnar!!!!!!!!

    SvaraRadera